Online

Subsistemul Online implementeaza un proces de "comandă și informare online", proces ce are în vedere complexitatea specifică activităţii de asigurare:
Interfaţă descriptiva
- interfaţă conceputa pentru multe elemente descriptive (pop-up informativ, imagini, interacţiune online cu un specialist al clientului);
Multiple user management
- solicitările online şi polițele emise pot fi urmărite de mai multe persoane responsabile (de exemplu, de la "Departamentul online");
Integrarea opţiunilor de plată
– unul dintre beneficiile pentru comanda online este disponibilitatea de plăți instantanee, precum cele cu carduri de credit;
Conturi client
- cont separat și management de utilizator pentru clienți, astfel încât să avem vederea centralizată a istoricului polițelor, dată scadentă a ratelor, concomitent cu eliminarea riscului expunerii datelor de asigurare în afară segmentului Online.
Înștiințările privind data de expirare a poliței sau plata ratelor - integrat cu sistemul de reconciliere, gestiunea portofoliului, permit prezentarea în contul clientului a ratelor scadente sau atenționării privind expirarea polițelor curente.