O soluție modernă pentru companii de asigurări de viață

LINES

Life Insurance Next Evolution System

Configurează cu libertate produsele și acoperirile în funcție de specificul nevoilor companiei tale.

Soluția acoperă ciclul complet al proceselor de analiză a nevoilor, generarea documentelor, obținerea cotațiilor și emiterea polițelor de asigurare de viață, totul dintr-o interfață intuitivă.

Asigura un timp redus de lansare (Time to market) a unui produs mentinand totodata costurile scazute.

Alege Lines. O soluție pentru viață.

Beneficii directe

Eficiență crescută

  • Experiență de utilizare îmbunătățită pentru rolurile de vânzări, underwriting și administrare.
  • Procese automatizate în vederea analizei nevoilor clienților și generarea documentelor corespunzătoare, pe bază de scoring calculat automat în funcție de configurare a regulilor de business la nivel de produse și de analiză de risc (pentru produsele cu componentă investițională).
  • Cotații de primă (inclusiv cu simularea evoluției contului și a valorii de răscumpărare în funcție de pronosticuri optimiste/neutre/pesimiste pentru rata de creștere), bazate pe configurarea produselor și a coeficienților de primă accesibile utilizatorilor dedicați.
  • Emiterea de oferte angajante/cereri de asigurare care includ completarea de chestionare obligatorii sau opționale (medicale, ocupaționale, de risc client sau intermediar) generate dinamic în funcție de specificul clientului și produsului.
  • Proces eficient de verificare a documentelor și underwriting bazat pe sistem de ticketing în aplicație și instrumente de comunicare între vânzări și departamentele specializate, inclusiv cu posibilitatea adăugării de cotații de subscriere care înlocuiesc cotațiile de vânzări în contextul emiterii poliței.
lines app screen capture

Management îmbunătățit al clienților

  • Clienții reprezintă toate persoanele implicate în procesele de asigurare (indiferent de rolul în proces) și sunt obiectul central al proceselor aplicației prin dashboard-ul de client, care reprezintă punctul central de unde pornesc celelalte procese principale.
  • Clienții sunt stocați și gestionați centralizat, cu un layer de securitate/criptare suplimentar pentru datele personale; în același timp datele clienților pot fi adăugate și completate în toate situațiile în care acest lucru este necesar, fără întreruperea proceselor care au nevoie de acestea.
  • Sistemul cuprinde funcționalități de anonimizare și alte implementări care asigură compliance cu GDPR și IPID.

Administrare și operațiuni optimizate

  • Sistem de configurare a structurii companiei la nivel de sucursale/agenții/echipe, brokeri și alte tipuri de relații între persoane și departamente. Opțiuni de transfer de portofoliu bazate pe transferul clienților de la un intermediar la altul.
  • Configurarea rolurilor și utilizatorilor la un nivel granular al permisiunilor legate de acces și vizibilitate asupra datelor. Posibilitatea activării accesului securizat prin two-factor authentication (inclusiv obligatoriu pentru anumite categorii de utilizatori).
  • Suită de rapoarte pentru urmărirea vânzărilor, a clienților și a altor metrici cheie.
  • Posibilitatea urmăririi la nivel de configurare a numeroase elemente componente ale proceselor de asigurare: scoring FAN/analiza de risc, coeficienti pentru calculele de prima și simulări, catalog de ocupații și grupare pe categorii, chestionare/formulare - inclusiv controlul condițiilor în care sunt disponibile/obligatorii, documente specifice produselor - T&C, formulare PID/KID, fonduri de investitii și gradele de risc corespunzătoare.
lines app screen capture

Timp de implementare

lines app implemenetation timeline

Folosind platforma LINES scurtati semnificativ timpul de lansarea a unui produs nou de asigurare.
Aceasta este posibil prin

  • Procese automatizate în vederea analizei nevoilor clienților
  • Generarea automata a documentelor .
  • Scoring calculat automat în funcție regulile de business proprii
  • Analiză de risc (pentru produsele cu componentă investițională).
  • Existenta unui acces centralizat, securizat și intuitiv la aplicație pentru toți participanții
  • Existenta unui numar mare de optiuni de customizare si configurare care sa securizeze managementul schimbarii in cadrul sistemului pe termen lung.
Solicita un Demo gratuit

Functionalitati

Module Core (emitere)

  • Procesul de ofertare și emitere este bazat pe pași bine delimitați:
  • Adăugare date identificare clienți/ participanți
  • Cunoașterea nevoilor clientului (NDT)
  • Ofertare/cotare pentru multiple produse/variante (Quotation) - inclusiv parte de simulare a evoluției fondului în diverse scenarii pentru produsele cu componentă investițională
  • Cerere de asigurare bazată pe un NDT și o ofertă comunicate clientului, împreună cu documente principale de produs (T&C, IPID)
  • Completarea informațiilor din cerere și a chestionarelor medicale, de risc politic, de cunoaștere a clientului de către agent/ inspector
  • Completarea chestionarelor suplimentare situaționale
  • Colectarea documentelor și semnăturilor necesare în funcție de situație (prin scanare sau semnare electronică)

Module Core (verificare/UW si gestiune)

Procesele de verificare și subscriere cuprind pașii de mai jos:

  • Verificarea documentelor și subscrierea prin sistem de ticket management (2/3 pași în configurarea curentă)
  • Colectarea documentelor și comunicărilor UW cu clientul și incărcarea lor într-o zonă securizată a aplicației (accesibilă doar userilor autorizați)
  • Emiterea unei oferte/cotații de subscriere și asocierea ei cu cererea (variantă care include discount-uri, încărcări, excluderi)
  • Emiterea poliței în core-system și adăugarea în sistem a informațiilor și documentelor legate de aceasta (print, scadențar, scrisoare de întâmpinare, etc)
  • Polița emisă rămâne disponibilă în sistem pe durată nelimitată pentru access ulterior la documentele încărcate sau pentru adăugarea de documente suplimentare pe durata vieții poliței

Module administrative (configurări și rapoarte)

  • Configurarea produselor de asigurare (acoperiri, documente principale, scoring în vederea recomandărilor NDT)
  • Configurarea chestionarelor (NDT, medicale din cerere, ocupaționale/ situaționale)
  • Configurarea tipurilor de documente premise/ obligatorii în funcție de produs și alte condiții
  • Configurarea printout-urilor generate dinamic (NDT, Ofertă, Cerere, situaționale) pe bază de documente Word
  • Gestiunea organizației (companie, funcții, grupuri/ agenții, intermediari, agenți, brokeri) și a accesului (utilizatori, roluri, securitate, loguri de acces)
  • Transfer de portofoliu
  • Gestiunea listelor de valori și a catalogului de clienți (inclusiv functionalități GDPR - anonimizare, raport tranzacții în care clientul e participant, asignarea clienților de la recomandatori la inspectori autorizați, etc)
  • Rapoarte operaționale și analitice pe baza tranzacțiilor din sistem